Referenties

2001 cialis daily discount mar statistics

1,0 rating
7 mei 2021

cheapest cialis online

online cialis generic rewvacle

1,0 rating
17 december 2020

Cytotec Prix Au Maroc Heania where to buy cialis online brasty Viagra Vente Libre Andorre

Hans de Wolff Algemeen directeur SUSA flexibel studentenwerk | Voorzitter HR expertgroep KSF | RvA Stichting Service Excellence

5,0 rating
27 juni 2019

Marijke heeft bij Triodos Bank heel veel gedaan op het gebied van coachen van medewerkers, met name bij Klantcontact. Zij heeft ons geholpen met een methodiek om medewerkers te helpen effectiever te worden aan de telefoon waarbij de waardevolle authenticiteit van de medewerker benut wordt. Marijke heeft een grote bijdrage geleverd aan de hoge NPS van Triodos Bankvan rond de +50. Marijke is een scherpe waarnemer, warme coach en is prettig direct.

Sandra Plooster, Manager KCC Vastgoedonderhoud & Schadeherstel bij MainPlus

5,0 rating
27 juni 2019

Marijke heb ik in 2016 leren kennen doordat zij een verandertraject binnen Woonkracht10 opgestart heeft. Als geen ander weet zij je mee te nemen in een vragenspel en je een spiegel voor te houden. Marijke is fantastisch om mee samen te werken, zij weet de vraag achter de vraag te achterhalen en geeft leerzame feedback! Wat het werken met Marijke zo mooi maakt is dat zij zelf ook om feedback vraagt. Marijke is als persoonlijkheid een dame die weet wat zij wilt en geeft dit dan ook op een prettige manier terug: eerlijk, oprecht en betrouwbaar.In persoonlijke coaching gesprekken heeft zij mij meegenomen in de mooie wereld van het coachen, voor mij een mooie en leerzame ervaring. Dagelijks pas ik het geleerde dan ook toe in de praktijk. Het CoachKompas van Marijke is een geweldig instrument waarmee zij laat zien hoe leuk een (telefoon)gesprek kan zijn. Binnen Woonkracht10 heeft dit al gezorgd voor een verandering in hoe wij onze klant te woord staan. Onze samenwerking krijgt dit jaar een vervolg; ik kan niet wachten om weer aan de slag te gaan samen met mijn team en Marijke.

Marco Simmers, Manager Operations Customer Contact

5,0 rating
27 juni 2019

Marijke weet op het gebied van coaching en training creatieve en resultaatgerichte concepten te ontwikkelen en uit te voeren. Met haar no-nonsens stijl is ze in staat snel door te dringen tot de kern van een vraagstuk. In onze samenwerking heb ik Marijke ervaren als een warme en betrokken persoonlijkheid.