Communicatietraining

Excellent KlantContact is topsport!

Relatiegericht denken en doen – structuur toepassen – gespreksleider zijn – sensitief reageren – open vragen stellen – assertiviteit – meedenken – de dialoog aangaan

Bovenstaande vaardigheden toepassen is essentieel voor Excellent KlantContact.

Communiceren doen we de hele dag en op eigen wijze.  65% van onze zakelijke communicatie is Non verbaal. Dat geeft aan dat je in telefonisch KlantContact 35% hebt om de juiste toon&taal neer te zetten. Dat is topsport!

Dat vraagt van de medewerker nogal wat en dat u deze vaardigheid traint is meer dan logisch. Medewerkers hebben in de loop van de jaren hun persoonlijke ervaringen opgedaan en die klinken door in hun toon&taal. C’est le ton qui fait le music.

Met onze werkwijze ‘ijken’ we de kwaliteit van het huidige KlantContact. Naast het trainen en coachen van de individuele medewerkers  leiden we ook een interne coach op voor een blijvend resultaat.

Bedrijven die zich willen onderscheiden en hun klanten het meest belangrijke vinden, zijn de bedrijven die ruimte en tijd nemen voor hun KlantContact. Dat vraagt van de leidinggevende om op dezelfde wijze met medewerkers om te gaan. Want wat je geeft is wat je krijgt. Inzetten op de juiste organisatiecultuur en leiderschapsstijl, passend bij de organisatie uitstraling, draagt bij aan een positieve klantervaring.

Een nieuwe koers in communicatie, een nieuwe koers in toon&taal met onderstaande communicatie trainingen:

– CoachKompas voor het ontwikkelen van Excellent KlantContact

– voor de Coach die medewerkers in KlantContact coacht

– voor het Situationeel coachen van collega’s op de werkvloer

– voor Coachend Leiderschap

– TeamKompas om focus, route, verbondenheid en drijfveren binnen teams te duiden

– ProjectKompas om individuele vraagstukken in het KlantContact te duiden.